Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellingen kunnen het beste via de webshop doorgegeven worden. Van de bestelling sturen wij een offerte per mail deze dien je vervolgens te ondertekenen als bevestiging. Lees onze offerte goed door of alles klopt. Vermeld duidelijk het afleveradres en vermeld een contactpersoon met een telefoonnummer.
Ja dat kan telefonisch of per mail tot 2 dagen voor levering. Bij een gewijzigde aanvraag krijg je van ons een aangepaste offerte die weer bevestigd dient te worden.
Wij bezorgen je bestelling en halen deze ook weer op tegen transportkosten. Op de offerte staat duidelijk wat de transportkosten zijn. Wij bezorgen niet onder de 100,- exclusief btw. Heb je een bestelling van onder de 100,- dan kun je de bestelling bij ons afhalen. 
In sommige gevallen is dat mogelijk. Houdt wel rekening met extra kosten voor weekendtarief

De materialen dienen terug gestapeld te worden zoals ze aangeleverd werden. Bestek en servies dient gesorteerd en afwasklaar teruggegeven te worden. Indien het niet gesorteerd retour komt wordt een toeslag van 25% berekend.  Linnen dient droog en wasklaar (geen etensresten, kaarsvet, nietjes, glinsters, kaartjes, ...) teruggegeven te worden. Voor apparatuur en meubilair die vuil terugkeren wordt een toeslag van 25% berekend. Tekorten en schade dienen vergoed te worden.

De chauffeur telt het meubilair en de grote materialen bij retour halen. Tafelmaterialen en linnen tellen gespecialiseerde mensen naderhand in het magazijn van van Reusel.

Bij het retour halen wordt in ons magazijn alles geteld. Ontbrekend materiaal wordt gefactureerd. Indien je het materiaal teruggevonden hebt dan dien je het zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 5 dagen, in ons magazijn terug te bezorgen. Er zal dan een credit worden gemaakt. 
Nee, wij doen de afwas. We vragen wel om het materiaal afwasklaar terug te bezorgen, precies zoals je het geleverd hebt gekregen. Verwijder de etensresten en sorteer alles per soort, glazen met de opening naar onderen in de bakken, bestekken per soort, en geen propvolle bakken. Zo vermijd je extra handlingskosten.
Nee, daar zorgen wij voor. Het enige wat we vragen is om het linnen droog te houden. Plaats het linnen niet in de regen om opgepikt te worden. Beschimmeld linnen kunnen niet meer gereinigd worden en worden doorberekend. Daarom dien je beschimmeling te voorkomen. Bij het opruimen laat je nat linnen luchten. Natte servetten zitten vol schimmels en leg je dus niet bij het linnen. Linnen is geen vuilzak. Daarom dienen de kaarsresten, etensresten en kaartjes verwijderd te zijn. 
Een extra huurdag kost 20% van de dagprijs. Als je bijvoorbeeld 3 dagen wil huren dan is dat 1,4 x de dagprijs. Leverdag en retourdag worden niet berekend. Als u 1 dag van het weekend de materialen gebruikt en het wordt bezorgd op vrijdag en op maandag weer retour gehaald dan wordt er maar 1 dag berekend.
Schade, breuk of tekorten bij levering dienen zo snel mogelijk gemeld te worden. Daarom vragen we om zo snel mogelijk een foto te maken en te mailen naar info@vanreusel.nu. Schade, breuk of tekorten die bij het terugbrengen door ons vastgesteld worden, dien je te vergoeden. We beschikken over een exclusief assortiment servies, bestek en glaswerk van waar de prijzen zeer hoog zijn. Je kunt vooraf informeren wat iets kost bij manco of breuk.
Wij bezorgen de materialen met bakwagens met laadlift. Wij bezorgen niet op ondergronden zoals kiezels, grind, kinderkopjes, zand en gras. Je dient zelf te zorgen voor een vlakke begaanbare ondergrond. De materialen worden op rolcontainers geleverd en deze containers blijven ook op je locatie tenzij anders is afgesproken. Laat nooit materialen in de regen stann die er niet voor geschikt zijn staan dit zorgt namelijk voor onnodige kosten.
De factuur krijg je van ons achteraf als alle materialen geteld zijn. Deze kun je overmaken op de bankrekening die vermeld staat op de factuur.